tisdag 15 januari 2013

Spådam Madame Zelda

Vill du bli spådd och vill eller kan inte lägga ut 500-1000 kr på det? Då rekommenderar jag Madame Zelda. En spådom av henne kostar bara 298 kr och är väldigt prisvärd. Spådomen är konkret och detaljerad. Jag spådde mig hos Zelda förra sommaren och mycket av det hon skrev i tarottolkningen har slagit in. Dessutom fick jag råd om både kärlek, ekonomi, arbete och personlig utveckling som jag haft stor nytta av.

Elsa är min favoritsierska, men hon tar 600 kr så Madam Zelda är ett mycket bra alternativ.

Hemsida: Spådam Madame Zelda

Zelda erbjuder också andra tjänster, som tidigare liv, skyddsänglar och livstema. Dessutom en bra tarotkurs och ett gratis nyhetsbrev som innehåller mycket matnyttigt.

Madame Zelda är synsk men använder tarotkort som stöd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar